dinsdag 11 oktober 2011

Verhaal : Prinses Maya verteld aan een groep kleuters

Deze namiddag heb ik mijn verhaal: Maya en de ridders verteld aan kleuters van de 2e kleuterklas.  Het was zeer leuk te ervaren dat de kleuters geboeid waren door het verhaal.  Ze keken geboeid toen ik het hen vertelde.  Tijdens het verhaal probeerde ik er hen ook bij te betrekken door enkele vragen te stellen. Na afloop was ik zeer tevreden over hun reactie.
Ik stelde hen vragen over de inhoud van het verhaal en ze konden al heel vlot het verhaal in het kort navertellen.  De jongens toonden interesse voor de ridders en de meisjes voor prinses Maya.
Dit moedigt mij aan om zeker nog enkele verhaaltjes over mijn hoofdpersonnage "Maya" te schrijven.
Donderdag vertel ik alvast nog een verhaaltje aan hen en dit keer wordt het : "Maya en het monster"

Kathy

Geen opmerkingen: