woensdag 28 september 2011

Nieuw verhaal "Maya kan toveren"

Heb mijn 2e huiswerkopdracht ingestuurd.  We moesten een eigentijds sprookje maken.  Ik heb geprobeerd om een verhaal te schrijven die eenvoudig is- voor kinderen van 7 jaar en met een boodschap.  Mijn hoofdboodschap in het verhaal = Ruzie maken en vechten is niet leuk.  Er zijn namelijk ook andere mogelijkheden zodat we niet hoeven te vechten.  Daarom heb ik in het verhaal Maya laten toveren.
Ben eens benieuwd naar de bevindingen die ik zal krijgen i.v.m mijn huiswerkopdracht.
Van zodra ik reactie krijg zet ik een stukje van het verhaal op mijn blog.

Wat ik wel spijtig vind is dat er weinig mensen reageren op mijn blog.  Ik krijg wel reacties dat het gelezen wordt, maar heel weinig mensen sturen mijn hun bevindingen door.

groetjes
Kathy

Geen opmerkingen: