dinsdag 20 november 2012

Deelname aan wedstrijden

Op regelmatige basis probeer ik deel te nemen aan wedstrijden. De wedstrijden waaraan ik heb deelgenomen zijn o.a.: Schrijf een originele tekst voor een kerstkaart- Kinderverhalen met een twist - Internationala schrijfwedstrijd voor kinderverhalen. Deze wedstrijden kun je terugvinden op de site van schrijversonline.nl Daarnaast probeer ik af en toe ook tijdschriften en kranten aan te schrijven met de vraag of zij eventueel interesse hebben om mijn verhaal te publiceren. Mijn Sinterklaasverhaal: Waar is Slechtweer? is te lezen op zappybaby en op de site van uitgeverij Kluitman (onder jouw verhaal). Er zijn ook uitgevers die tijdschriften uitgeven, maar ik vraag mij af of zij ook kunnen aangeschreven worden om eventueel een verhaal in hun tijdschift te plaatsen. Heeft er iemand nog tips? Kathy

Geen opmerkingen: